marți, 16 decembrie 2008

Papadia[Taraxacum officinale]


Primavara devreme,printre primele flori care iti incinta privirea e papadia.Mie imi place foarte mult cind o vad in iarba frageda si cruda,stelute aurii de soare,peste tot in cimpii,livezi,pe marginea santurilor.Special nu il las pe sotul meu sa tunda iarba devreme,sa-mi inveselesc privirea cu ele.Si nu numai ca sint frumoase,dar sint si foarte folositoare.Eu le culeg frunzele grase din care fac salata.Dupa ce am citit in cartea Mariei Treben cite intrebuintari are[in tratarea bolilor hepatice,biliare,diabet],o indragesc si mai mult.Cind eram copil imi plcea la fel si ma intrebam cum pot unii oameni sa le dea un nume urit unor flori,care sint atit de frumoase?Sint doar flori!

3 comentarii:

Lia spunea...

Va dorim Sarbatori binecuvantate multa sanatate si bucurii.

pety spunea...

Lucica a inceput o cura cu ceai de papadie.

Imi place foarte mult combinatia verde-galben.

Vasile Guta-Ciucur spunea...

Frumoasa poza