miercuri, 10 decembrie 2008

Coltisorul de rai




Vorbeam de pasiunea comuna cu a Liei,si cred,a mai multora,florile.Cind eram mica,mama mi-a dat mina libera sa dispun de partea din fata a curtii,pe care am transformat-o intr-o gradina de flori cu ronduri si straturi unde nimeni nu avea voie sa se amestece.
Orice soi nou de floare intilneam,o aveam apoi si eu.Dimineata primul meu drum era in gradina sa le admir corolele sub roua,parfumul si culoarea.
Spre surprinderea profesorilor mei,nu am dat la nici o facultate de profilul la care se asteptau ei[datorita si unor circumstante]ci am terminat horticultura.
Prin toate fermele de stat pe unde ne-am perindat[eu cu sotul si copiii],pe linga imbunatatirile ce le faceam era obligatoriu gradina de flori,coltisorul nostru de rai,unde mai uitam de necazurile vietii.
Cind a venit la noi mama intr-o vara ,a ajuns noaptea.Mi-a spus apoi in dimineata urmatoare ca dupa ce s-a sculat si a dat perdeaua la o parte a crezut ca viseaza sau ca a trecut dincolo si e in rai,asa minunatie de flori i-a aparut,ca nu credea ca e realitate.
Aici,unde nu aveam gradina,am transformat balconul urias intr-o gradina suspendatade toata frumusetea,cu flori incepind de la cele de primavara pina la cele de toamna,chiar si trandafiri,liliac,cale,orchidee.
Ajunsese renumita,veneau oameni din diferite locuri si o filmau.
Acum cind,in sfirsit,avem si noi casuta noastra,pot sa imi realizez visul-gradina de flori,coltisorul meu de rai de pe pamint.

Niciun comentariu: