miercuri, 10 decembrie 2008

Prefata



Cum am vazut blogul Liei,mi-a placut foarte mult si mi-am dorit sa am si eu unul.Aveam un lop top primit de la ginerele meu,Luca,sotul Monicai,pe care nu stiam sa il folosesc decit sa vorbesc pe email cu surorile si nepotii din tara si de peste tot pe unde ne-a imprastiat viata,sau sa scriu anumite intimplari ori sa pun poze cu nepotii mei,copiii copiilor mei si peisaje si flori,multe flori.
Pasiunea pentru flori e comuna,o am decind ma stiu,si m-am gindit la un alt titlu.
Am carat lop topul dupa mine si l-am rugat pe vasi,nepotul meu,sotul Liei,sa imi arate , cum el e expert in computere, si de cind mi-a pus titlu a trecut cam mult,pt.ca lipsa de timp si de cineva care sa aiba timp pt.mine m-a impiedicat sa continui.

Un comentariu:

Lia spunea...

Foarte frumosi bujorii!
Ma bucur sa te citesc de acum incolo.
Iti doresc mult succes in continuare.